Tidak mampu untuk meluahkannya

Assalamualaikum....

hari ni semua orang teruja dengan LIMA,saya ja kurang siikit sebab....
ada sesuatu yang mengganggu fikiran saya,campur dengan exam lagi,terasa mau teriak,melalak sorang-sorang..

hal yang menggangu fikiran saya tuh,membuatkan saya terfikir,mungkinkah "dia" berubah kerana "dia" tidak pernah melalui saat-saat yang manis seperti itu sebelum nih..nak kata "dia" berubah kerana "dia" sudah berjaya,tak,sebab boleh dikatakan,"dia" sudah berjaya sudah lama.."dia" berubah sejak akhir-akhir nih,sejak lima enam bulan lepas..saya rasa,meemang tepat sangkaan saya.."dia" berubah kerana hal itu..

macam mana saya nak bagi "dia" sedar yang "dia" sudah berubah terlalu jaaaauh..macam mana saya nak buat bagi "dia" sedar yang saya sedih dan kecewa dengan sikap "dia"...

saya nak "dia" yang dulu,yang perangai macam dulu..saya tak suka dengan perangai "dia" yang macam sekarang nih.......

~saya sedih dengan sikap "dia"..T_T
~"dia" antara orang yang paliiing deeekat dalam hidup saya...hmmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...