cerita kedai milo!!!

Assalamualaikum...

cerita kedai milo??ya lar,saya tak minum kopi,jadi saya tukarkan cerita kedai kopi ke milo..sesuka hati anak kucing saya ja kan..hik3
senarnya hari nih nak citer benda yang santai-santai ja,citer yang berjela-jela,yang pelbagai tuh..
nak mula citer dengan exam STPM lar,minggu lepas sy exam ketas kesusateraan melayu moden,soalan seperti yang dijangka,ada susah dan seeenang..perkara yang seeenang tuh lar saya buat silap,sepatutnya sy tak kepal-kepalkan ketas jawapan tuh,last-last,jawapan yang dikepal tuh la betoi,nak menyesal pun tak da guna dah..perkara dah lalu,reda dan tawakal ja lar..T_T

minggu lepas juga,bumi Langkawi ada LIMA,besst sesangat,sebabnya kakak,abang ipaq,anak sedara saya balik,meemang meriah lar rumah saya ni,anak sedara saya tuh mulut macam murai tercabut ekoq,cakap ja keja dia..habis ruang tamu,ruang tengok tb,dia sepahkan,,ganas betoi,tapi tu lar yang kami saaayang..hik3
saya p tengok lima masa sehari sebelum hari terakhir,kami p enam orang,kakak-kakak sya,saya,abang ipaq,anak sedara saya dan anak jiran saya..kami p awai,dan masuk awai dari orang ramai,sebabnya encik sayang kami dapat pass,untuk masuk sekali dengan vvip,,sya dapat jumpa sultan johor serta anak-anaknya yang hensem tuh,hik3,menteri pertahanan dan juga timb.ketua polis negara kalu tak silap,nak amek gambar dengan depa,tapi tak ada keberanian lar..sapa lar saya nih kan..hik3


next,macam kat klinik plak,hik3 semalam saya dengan kakak saya yang nombor dua nih kami p saloon,p servis rambut kami ni haa,hampir lima jam kami kat saloon tu haa..masa amoi tuh buat rambut saya,mau sabar la dia,saya tak dok diam,rasa rimas la ekh dia dok main pala ni ha..paling best masa dia dok main kat pala ni haa,dia urut pala ngan badan,hilang stress lar..nak p lagi lar lam 2 minggu lagi,nak kena minta sponsor kat puan saayang la pulak..hik3..encik sayang pom boleh sebab dia pom macam suka ja dengan imej terbaru anaknya yang bongsu ni haa..wakakaka...

ok,citer yang seterusnyawoah,skema la weyh...lately nih,saya dan kakak saya suka cuba resepi baru,makin mengembang kami berdua ni haa..semalam lepas balik dr saloon,kami buat lagi popia pisang chesdale dengan wantan,semalam kira menjadi la juga,puan dan encik sayang macam pueh hati,bahagia lahai hati kami berdua ni haaaa..makin semangat kami nak cuba resepi terbaru..malam ni kami nak buat mee kari pulak,untuk juadah berbuka puasa..haaaarap-haaaarap menjadi..Amin~
pagi tadi kami hanya sahur dengan air horlicks cereal,air masak dan dua keping biskut..

**makin berkobar-kobar nak cuba pelbagai resepi lepas habis exam esok ni haaa...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...