Untukmu...MY MAK CIK

Assalamualaikum...

lama xmenjengah ke sini..nek bersawang dah blog ni haa..jenuh nak mencuci nanti..hi3
entry kali ni saya nk buat khas untuk MY MAK CIK..my mak cik saya akan menyambung study dia di UITM MACHANG...lepas ni xda dah lah orang yang akan teman saya ke sekolah,,huhuhu

to my mak cik,walaupun mak cik jauh dari mata saya,mak cik tetap di hati saya kerana.....
anda sahabat karib saya di dunia mahupun akhirat..InsyaAllah..

mak cik..pape pun saya akan ingat mak cik kerana....
andalah sahabat yang sentiasa bersama saya susah dan senang..bila saya nangis, mak cik la yang sentiasa pujuk(baiknya sahabat saya yang sorang nih,love u,hi3)

mak cik...saya yakin mak cik mampu harungi kehidupan yang baru di sana kerana....
andalah sahabat saya yang pandai berdikari,yakin pada diri sendiri,berani(ye lar kan,semasa kat sekolah dulu,mak cik kan pengawas yang garang,budak yang pikiaq boleh jadi otai pun terpaksa lupakan hasrat mereka yang satu itu bila kena warning ngan mak cik..saya bangga jadi sahabat anda,hi3)

mak cik..nanti bila nak bentang pape,senyum lebih-lebih tau kerana...
andalah sahabat saya yang memiliki senyuman yang comel,tambah lak dengan lilitan shawl yang menarik,aww..kompom nanti berbaris pemuda machang di belakang anda,tapi saya yakin hati mak cik tetap pada Mr Dia,habis pemuda di sana meraung,hahaha ;)

mak cik......
saya nak pesan nih...
>nanti jga diri bebaik...
>belajar betul-betul,mesti dapat Dekan setiap Sem hokeh..
>jangan sedih-sedih,mak cik bukan sesaja tinggal kuarga,mak cikkan nak p berjuang,banggakan kuarga k..
>jangan lupa DA KAMBEN CLUB(nama kelab yang ntah pape tapi bukan bau kami macam kambing tapi da rahsia disebaliknya,ingat-ingat balik,lawak kot,hahaha)
doakan kejayaan saya juga,xsabar dah nk ikut jejak mak cik dah nih,,hi4


2 comments:

LALABIELA said...

wei!!!!!!!!!!!!! sedih la... u'll always be my friend n my sis. luv u always... mcik akan selalu doakan kebahagiaan n kejayaan my toknek.. belajar rajin2 taw. jangan ikut kata orang, tapi ikut kata hati sebab hati kita lebih layak berfikir unuk diri kita bkn org lain.. kalau ada problem call me ok.. muahxxx..

liamilia44 said...

Amin~yang 2 lar yang tnek harapkan..
terima kasih mak cik..kita akan sama2 berjaya,insyaAllah..
betul 2 mak cik,hanya diri sendiri yang mampu mengubah diri kita sendiri..
hokeh mak cik,mak cik pn,pape sj,jgn lp,tnek sentiasa ada untuk mak cik,jangan pendam sorg2 yerh..
mmmmmuah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...