MENGHABISKAN MASA BERSAMA KAKAKKU

Assalamualaikum...

dah seminggu kakak yg nombot dua saya balik dok di rumah,,rasa best sangat sebab saya tak da la boring tahap tenuk sangat..almaklum ler,geng dah ada..hi3
kakak saya akan dok di rumah sampai sebulan lebih u olls,sampai buka sekolah balik..
macam-macam yang kami plan nak buat bersama,buat setakat la ni,kami dah start satu program yang kami rancang iaitu,menjaga kesihatan dan kecantikan diri,hi3..setiap pagi selepas subuh kami dua beradiksangat jeles dengan orang yang ramai adik beradik akan pegi jogging di satu kawasan yang suasananya sangat best,di tengah laut,angin bertiup sepoi-sepoi bahasa sehingga boleh menghilangkan tekanan saya yang sedang menghadapi peperiksaan nih..bukan over ekh,tetapi memang agak stress ar..
balik dari jogging,kami akan main badminton,sampai lencun macam mandi hujan,hi3..

lepas tu,sebelah petangnya,kami main badminton lagi,sampai lar pukui 7..
masuk dalam rumah ja,kami bersiap sedia untuk membuka "spa",hi3..kami akan melulur badan sesama sendiri,kakak saya lulur badan saya,saya lulur badan dia,memang best weyhh,tambah lak,kami guna produk yang diperbuat dari beras,,wangi,rasa macam nak makan ja..

malam pula,saya akan belajar dengan kakak saya,kebetulan,kakak saya nih cikgu yang berkaitan dengan subjek exam saya,tapi bila dia mengajar,dia akan bertukar jadi hulk,takut weyh,garang semacam,kalau dengan student dia,boleh plak berlembut,jeles!!

lepas belajar,kami tengok citer kat tb dengan encik dan puan sayang,namanya tengok citer,tapi banyak menyembang ja,mulut yang tak boleh diam,opkos la SAYA,kalau tengok bola,sepanjang perlawanan mulut saya xpenah henti,kalah pengulas kat tb tu ha..hahaha

lepas ja tengok tb,sembang-sembang,kami akan masuk bilik,walaupun kami da bilik masing-masing,saya akan berpindah masuk tido dengan kakak sya,macam-macam kami citer kami citer sampai terlena..oh ya,my darl pn join juga,kalau dia sejuk,dia akan tido kat tengah,antara kami berdua,manja weyh..saaaaayang my darl,KETOT..

macam mana lar kalau kakak saya kawen nanti,mesti saya dah tak da kawan,mesti saya sunyi,dah lar kakak yang sulong pun dah berkeluarga,dulu,nak p mana pun,mesti kami bertiga punya,la ni tinggai berdua,peh tu tinggai saya sorang..hmm..sunyi ekh..~tetiba emo~

**petang ni tak tau nak keluar ke tak,sebabnya,semalam kami dah keluar seharian..
kakak saya jumpa kengkawan dia,kengkawan dia lak cikgu-cikgu saya,jadi saya xboring ar join sekali..ngeee

>>rini birthday anak sedara saya yang hensem..happy birthday muhammad syahmi yang kelima..mak su harap ami akan jadi insan yang berguna dan berbakti kepada agama,bangsa dan negara bila besar nanti..
dan mak su harap,,ami akan jadi pilot seperti yang ami impikan..
mak su saaaaaaaaaayang ami sangat..
love u,dear..

2 comments:

Kartini said...

uiyooo syiok nye lau daapt g spa. nak2 lau dpt urut skali..

liamilia44 said...

hihi..xdanya sy dan kakak sy pg spa,kitorg buat kt umah je,,ni km tringin nk pg mandi wap lak..hi3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...