Aku terima nikahnya~

Assalamualaikum....

saat kalimah itu dilafazkan oleh sorang pemuda yang baru sahaja bergelar suami,ketika itu air mata gadisku mengalir tanda gembira,sedih syukur atau apa?saya sendiri pun tidak pasti..


yaAllah,apakah maksud semua ni?kenapa saya mimpi macam tu,dah bapa kali wajah pemuda itu berlegar di dalam mimpiku,saya tidak pernah kenal pun,siapakah dia?kenapa saya mimpi pemuda itu terlalu kerap?bilakah saya akan dapat jawapannya?padahal sebelum tidur xda lar berangan nak kawen ke hape sebabnya semalam lepas berwebby dengan my beshpren,terus ja tido,sebabnya dah lewat,ye lar kan,pkui 2a.m,sebelum tidur tuh,saya dah basuh kaki,baca doa-doa yang biasa saya amalkan..memang lar orang cakap mimpi mainan tidur tapi dah terlalu kerap mimpi muka pemuda tuh..muka yang sama!..dah lar masa dia akad nikah tuh,siap sebut nama saya tuh..heran kot!!

saya sangat takut dengan mimpi itu sebabnya saya belum terfikir akan menggalas tanggungjawab sorang isterisolehah(insyaAllah) dalam usia yang terlalu muda bagi saya..saya nak belajar dan nak balas jasa mereka  yang banyak berjasa kat saya sepanjang saya hidup di muka bumi ini..

>>harap satu hari nanti saya akan dapat jawapannya..Amin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...