saya sudah ada baju raya!!! yeay!!!

Assalamualaikum...

rindunya kat blog sy..sudah dua minggu tidak menjenguk ke sini..

cm na persiapan raya??persiapan raya sy biasa-biasa sahaja,bersederhana kan lebih baik..
tadi sy kuar dengan puan sayang dan kakak saya,kuar geng pompuan ja,kebetulan encik sayang ada urusan dia yang tersendiri..
saya rasa saya la yang terakhir da baju raya dalam kuarga saya,sebelum ni kurang bersemangat nak raya,macam-macam lam pala hotak ni..baju raya yang dibeli tadi akan dipakai pada hari raya kedua..
sebabnya...
raya kedua baru kakak yang nomot satu tu balik bersama encik suami dia dan si kecik yang dirindui tuh..raya kedua baru nk meriah..saya beli baju raya tadi sedondon dengan si kecik mulut banyak tuh..yeay!!! bestnya kami sedondon,romantik gitu..hik3

>>terima kasih kepada puan dan encik sayang kerana beli baju tuh dan sori sebab harga melebihi yang anakmu target nih..nak buat camna hati dah berkenan yang peksyen lagu tuh dan jenama"S" tuh..hik3
>>nak simpan tenaga untuk kuar esok plak..penat woo bl drive time-time cm nih..parking xda..jenuh nak berebut..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...