Hati Yang Riang!!!!

Assalamualaikum...

holla...hollaaaa...<<nk tunjuk kta epi kan..hik3..hari ni hati sy terasa epi sikit...
sebabnyaaaa.....
hari ni kakak sy keja pgi..sekarang dia dah dalam perjalanan balik umah..ini bermakna kami akan berbuka posa bersama..xda la sunyi seperti 3 hari posa yang lalu..ini juga bermakna,kami akan masak bersama..weeee!!!
menu yang pasti dimasak pada hari ini ialah(ayat skema juga an??hahaha)laksa utara..yang membuatkan menu ini pasti dimasak kerana si budak kecik Syahmi mahu makan..siann..dh banyak hari dia teringin nk makan laksa..semalam saya lupa nak beli laksa kt bazar..hi3sian syahmi dapat mak usu yang pelupa dan xprihatin..hi3

oohh ya,semalam sy jadi p HAT melawat abg ipar,alhamdulillah perjalanan kami lancar..cuma kesabaran sikit teruji bl jumpa sorang hamba Allah ni dgn rakan-rakannya...malas nak citer kt cn,bia lar hanya kakak sy ja yg tahu..
masa dalam perjalanan nak balik Penang,kami tersangkut dalam kesesakan lalu lintas di Seberang Jaya,dh nak dekat dgn umah dah pun,masa tuh jam dah pkui 7.25 ptg,tgai sikit ja lagi nk berbuka,lelok sampai umah,muazzin pn selesai melaksanakan tugas dia..

>>>jangan lupa berdoa semasa atau sebelum berbuka posa,sebabnya masa ni,antara masa doa yg mudah dan cepat dimakbulkan..8)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...