Keletihan melanda~

Assalamualaikum...

hurmmm..hari ni asa letih yang teramat..xtau nk gambar cam na..badan ni asa lesu sangat..buat apa pn xsemangat,nak berbuka pun asa xbest padahal hari ni berbuka ramai-ramai..maybe rindu kat mak ayah kot..sob..sob..sob..tapi nak buat camna,saya kena berbakti kat sini dulu..(ayat cam tentera p berbakti di Lubnan ja,hi3)



walaupun badan asa lesu,bangun-bangun tido tadi terus mandi dan p beli barang basahan kt tesco..senarnya tadi lepas sahur dan solat terus tido dan terbangun lewat,tu pun mata xmau celik,disebabkan malu kat abang ipaq sy,sy bangun juga..hi3
tadi banyak juga beli barang,beli ayam,ikan kembong,ikan kerapu,sayur-sayuran,hampir penuh troli juga..senarnya beli banyak siap-siap sebabnya senang nanti nak masak,dah bosan makan makanan kt bazar..sekali sekala boleh lar..masa nak balik tu,ternampak la pulak kedai juai selendang,disebabkan kakak saya teruja mau tengok,saya terbeli la satu selendang kala pink(kak yang belanja,hi3)dengan keronsang serabut..

lepas balik tadi,rehat-rehat,bila tgk jam,dah sesuai untuk memasak,sy pn masak dibantu oleh kakak-kakak sy yang baik hati nih,kikiki..hari ni saya masak sup ayam yang macam kt hospital tu,kali pertama dalam hidup sy msk sup tau..hi3
lepas tu sy masak ikan kerapu sweet sour dan ayam goreng..
nasib baik menjadi masakan sy hari ni walaupun dalam keadaan macam ni..
lepas masak,saya dan kakak sy yang nomot dua tu kua g bazar pulak,nak beli jus,bazar ni dekat ja ngan umah..saya beli jus peberet sy,opkos la jus tembikai dan ayaq nyioq..peh tu terbeli kebab..hi3..

>>lepas ni nak try beli jus buah ambra a.k.a kedondong plak..
>>sy xjd blk sok,blk jumaat nanti kot..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...