maafku pinta~~

Assalamualaikum...

dah lewat dah sy buat entry kali nih..senarnya,saya tak dapat tido selagi masalah belum selesai..
citer dia cam ni,saya ada masalah dengan salah sorang geng saya masa form 6 ritu..bukan gadoh la,cuma kecik hati sikit..tak ada lar sampai cakar-cakar,tarik rambut tu..lepas tu,saya pun luahkan sedikit kata-kata di laman sosial nu,update status pasai hargai dan menghargai..bukannya saya nak "kawan" saya tuh hargai saya macam mana,sekurang-kurangnya,tegoq sikit dah la,ni tak,buat macam tak kenai..sedih oo..bayangkan sebelum dia sambung belajar baru-baru ni,saya la jadi pendengar setia bila dia ada masalah..bila dia p belajaq,semuanya dah berubah..baru sebulan p,lao setahun,tak tau la kan..tapi pape pun,saya doakan yang terbaik untukmu,"kawan"..harap,"awak" pandai jaga hati sahabat-sahabat yang lain ok..huhuh..tuh saya luah kat laman sosial milik saya tuh,supaya dia faham isi hati saya sebab saya yakin,dia pasti tengok status saya..

masalah yang buat saya tak tido lak ni,saya rasa sahabat paaaaaling rapat dengan saya dah salah faham..almaklum lar,dia jarang text dan kol saya,saya tau dia peenat keja..saya faham..tak da masalah la di situ..peh tu,tadi tengok kt laman sosial,dia da sebut pasai tuh,dan saya rasa 95% dia meemang terasa dengan saya..adesss..tolong lar,saya bukan tuju khas kat awak,,saya dah text dia kt fon tapi....
belum da respon..adusss..saya dah buntu,tak tau nak buat pa..kalau kami dekat,senang ja,lepas subuh dah boleh p kat dia,ni tak,nak p kat dia kena lalu hampir lima buah negeri,saya ulang lagi sekali,hampir lalu LIMA buah negeri,bukan lima buah rumah nah..
adusss...penat,sedih,buntu,semua ada dah ni...T_T

#awak..sya tau,awak akan menjengah ke blog saya nih..saya nak amek kesempatan nih,saya nak minta maaf,saya tak nak disebabkan nih,kita jadi jauh..dah la kenyataannya,meemang kita dah jauh..tapi di hati sudah semestinya deekat,,saya tak nak di hati pun jauh..saya minta maaf yer awak,saya sayang awak macam saya sayang family saya dah..saya harap awak ampunkan saya..awak dah salah faham..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...