Alhamdulillah~~

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...hari ni cukup la umo saya 21 tahun..(dah tua,huhu)
bersyukur padaMu yaAllah kerana masih beri peluang untuk saya menjalani kehidupan di muka bumi ini..InsyaAllah,saya akan cuba memanfaatkan peluang yang diberi oleh Nya..dan berharap sangat,dengan peluang yang diberi ini,saya dapat membalas jasa keluarga saya terutama kepada mak dan ayah tersayang..inilah impian saya yang betul-betul saya mahu tunaikan segera,..

kepada mak dan ayah...
terima kasih kerana membesarkan anakmu ini dengan didikan yang sempurna..maaf..anakmu ini sentiasa mengecewakan hati kalian berdua..insyaAllah,,anakmu ini akan menjaga kalian dengan sebaik mungkin dan akan mengubah sikap,cara hidup dan perkara negatif kepada positif...doakan anakmu yang bongsu ni berjaya dunia dan akhirat..moga mak ayah tak kan penah lupa doakan untuk anakmu ini..moga kasih sayang mak ayah takkan penah pudar untuk anakmu ini..saaayang mak dengan ayah..

kepada kakak-kakakku
terima kasih kepada kamu berdua kerana jadi kakakku yang terbaik..hampa berdua meemang best..maaf..maksu selalu sakitkan hati hampa..kekadang maksu letih,stress,,tu sebab maksu cakap ikut lepas..maksu stress sangat sebab maksu tak macam hampa,dah berjaya..sob..sob..sob..
maksu haarap hampa dua takkan penah lupa doa untuk maksu,,maksu harap hubungan adik beradik kita bertiga nih,kekal hingga ke syurga hendaknya..
psstt##untuk miss sheyda...buat la keputusan yang terbaik..maksu tau,makcik mesti ngah stress kan,,tapi pk la yg terbaik untuk masa depanmu..ada jodoh,ada lar..
untuk mama linda..cepat lar lahirkan baby yang cumil untuk kami..kami dah tak sabaq nak anak sedara yang baru..hihi

kepada sahabat-sahabatku
terima kasih kerana jadi sahabat saya yang best..terima kasih kerana sentiasa dengan saya..terima kasih kerana sentiasa buat saya epi,terima kasih sahabat..
maaf..kalau saya ada buat hampa terasa ka apa,maafkan saya..apa-apa pun..saaaayang hampa semua..
~~tetiba teringat kejutan yang dibuat oleh Nabila huda dengan Nur Hashila masa form 6 dulu,,nangis wey masa tu..hampa dua meemang pelakon terbaik abad nih..saayang hampa berdua..

kepada saya sendiri(gedik,haha)
berubah,berusaha,berdoa,bertawakallah..

#tak sabaq nak tunggu esok..moga apa yang dirancang,menjadi
#moga dapat pembimbing yang akan memperbaiki kelemahan diri..ekhh...handbeg,purse,kasut yang cumil macam neelofa buat,baju macam ramlah ram,,
#nak simpan ruang dalam perut untuk sabtu nih..seoul garden oohh seoul garden..keh3
#thanx bateri Energizer Bersaiz AA sebab wish birthday saya...

3 comments:

AMRI OTHMAN said...

huhu...
tak dapat jumpa org dah tua kat sana ye..
pape pun hepi belated day..
jgn sedih2...
benda lepas bia la lepas..

LALABIELA said...

weiii.. sedih kot. tak menahan kot bateri AA tu. awat x kata mr AA? :)

liamilia44 said...

@Awiekashi~thx..xpa,nnt kita jmp,jgn lp hadiah kt kak nah..hihi

@Lalabiela~huhuhu..tragiskan citer saya,hihihi
Mr AA??opps...nnt orang salah faham lak..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...