saya kembali!!!!

Assalamualaikum...

saya dh kembali..lm xmenjenguk blog nih..senarnya notebook sy rosak,peh tu malas nk perbaik sebab xnak minta pertolongan encik dan puan sayang..nak cuba usaha seniri..

sekarang saya kat Penang,baru sampai..semalam sy pegi KL lumpur*tiru ayat Dollah Hapak..hihihi..pegi sn sebab ikut abang ipar pegi kenuri kawin kt Pantai Dalam kot..ntah xbp pasti..lepas p knuri,kami lepak-lepak kt sn,habis-habis duit..tapi sy xcoping banyak sgt,setakat bli hbeg,blusher,bju tido,selipar dan tudung ja..yang bestnya ni kali pertama sy da hbeg kaler pink..sy ni memang peminat fanatik kaler pink tp xnah da hbeg pink..terima kasih kt akak kedai tuh sebab cadangkan sy bli hbeg tuh..lepas g KL semalam,malam semalam juga kami terpaksa pegi Lumut sebab abang ipar saya kena masuk wad dan akan dibedah esok pagi,kami sampai di Lumut dan check in hotel pkul 4 pagi..esok pagi saya dan kakak-kakak saya akan pegi sn blik..hari ni terpaksa balik sebab mai hantar kereta,kereta tayar pecah semalam kat Rawang..dugaan kan..esok akan pg sn dgn kereta lain..sian abang dan kakak sy,masing-masing tertekan..dugaan bagi depa..sy doa semoga abang ipar saya tabah menghadapi dugaan ni..
ok lar,..nk siap-siap pegi umah kakak yang kedua utk ambil baju dan ketas ujian anak-anak ikan murid dia dan pegi beli makanan utk malam ni.. maybe pkul 10 mlm nanti baru sampai umah kakak ni plak..doa sy selamat dalam perjalanan nih yerh..

>>1st time posa jauh dengan mak ayah..T_T
>>selamat berposa semua..8)
>>psssssttt!!! imam muda amar dh da blog..weee..hik3
>>tata...!!

2 comments:

LALABIELA said...

tapi sy xcoping banyak sgt,setakat bli hbeg,blusher,bju tido,selipar dan tudung ja

^
.
.
.
.
tak banyak??haha

liamilia44 said...

xbanyak la mcik..sebab smua bnda 2 tnek bli serba 1 ja..hi3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...